Forum www.lasertag.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
[OUTDOOR][MILSIM]Paint Force Olsztyn - dyskusje o systemie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lasertag.fora.pl Strona Główna -> Paint Force Olsztyn
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
entropus
Administrator
PostWysłany: Nie 20:39, 29 Mar 2009 Powrót do góry


Dołączył: 02 Gru 2008

Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

entropus napisał:

- fizyczna wymiana magów
- selektor ognia
- konieczność przeładowania po włożeniu nowego magazynka
- 100% realistyczne repliki (a nie robione pod wymiary płytek MT lasertagowe guny, - szeerookie body, nie to co smukła linia M4 Smile )
- strefy trafień głowa/korpus (nie kojarzę takich opcji w MT)
- ładne sensory - ludzie z PF, ku mojemu zdziwieniu, są bardzo nastawienie na "spimpowanie" wyglądu zestawu; sensory mają być malutkie (chyba tylko ten czarny element, który reaguje na podczerwień, bez plastikowej pokrywy)


AndAway napisał:
Wszystko co piszesz ok. Ale narazie co ma 'OTS' to 'MilesTag' Smile Bo OTS=MilesTag.


Wymieniłem funkcje, którymi OTS-2 przewyższa MT. Te same funkcje ma chyba mieć też Twój system. Nie wiem, co z systemem Ozyga, gadałem z nim na gg, że prace w toku, ale pochwali się jak skończy.

Tak więc doprecyzuj czemu OTS/system AndAwaya=MT. Wg mnie systemy, które powstaną w Polsce będą LEPSZE bo są spimpowane o zebrane na tym forum wymagania, m.in. braci ASGowej Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez entropus dnia Nie 20:41, 29 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kuba PF
PostWysłany: Pon 12:30, 30 Mar 2009 Powrót do góry


Dołączył: 10 Lut 2009

Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

Alastor napisał:
Dźwięki dźwiękom nierówne Smile
Doprecyzuję, z rozróżnianiem trafień miałem na myśli programowalność efektów trafienia, np zamiast jak gracze wymyślą że chcą sobie dziś spróbować 1 trafienie=zgon, a jutro 10 trafień=zgon to żeby mieli taką możliwość.


Takie możliwości ma już ots i będzie maił ots-2.


British napisał:
Skoro już tu się kontaktujemy, pytanie do Kuby z PF: [link widoczny dla zalogowanych] czy mógłbyś określić wstępnie , czy w przyszłości dałoby radę zamontować moduł LT w tym(razem z tłumikiem)?


Niestety nie jestem w stanie powiedzieć czy dałoby się zamontować moduł lt gdyż nie wiem jakiej wielkości on jest. Z tego co się orientuję ots-2 z założenia będzie opcja"przyślij nam replikę a my wstawimy ci system". Miniaturyzacja systemu powinna nam dać taką możliwość. jak widzieliście wcześniej wybraliśmy na razie 4 najpopularniejsze repliki, a mniej popularne modele to sprawa dalsza. Nie chcę ci teraz mówić że tak, a z jakiś dziwnych przyczyn związanych z budową tego modelu okaże się że nie - więc jednoznacznie nie jestem w stanie ci odpowiedzieć.

/proszę używać opcji edycja/zmień i nie pisać wielkimi literami.pozdr.entropus


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
AndAway
PostWysłany: Pon 14:37, 30 Mar 2009 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2009

Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

entropus napisał:


Tak więc doprecyzuj czemu OTS/system AndAwaya=MT. Wg mnie systemy, które powstaną w Polsce będą LEPSZE bo są spimpowane o zebrane na tym forum wymagania, m.in. braci ASGowej Very Happy


Nigdzie nie napisałem, że mój system to MilesTag.
Piszę tylko, że po obejrzeniu filmu doszedłem do wniosku, że OTS (czy OTS-1) to jest MilesTag - dokładna kopia/klon ze strony [link widoczny dla zalogowanych]
A OTS-2 jest dopiero w planach jak rozumiem.
Pisanie, że system OTS 'bazował głównie' na MT jest w tym wypadku lekkim nadużyciem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez AndAway dnia Pon 14:39, 30 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
haggis
PostWysłany: Wto 12:00, 31 Mar 2009 Powrót do góry


Dołączył: 11 Sty 2009

Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

witam po dłuższej nieobecności (ale was monitoruję), mam własny ślub na głowie.
Po pierwsze jak zobaczę kogoś z celownikiem laserowym na grze wykopie na miejscu, albo poświecę mu nim po oczach.
po drugie to jest kopia mt ma identyczny wyświetlacz oraz wyświetlane info
nie ma selektora ognia (też mogę nacisnąć trzy razy spust i mieć serię, a przeładowanie odbywa się przez swicha w gnieździe magazynku.
z różnic można zauważyć inny odbiornik podczerwieni
jak narazie to co było na filmiku jest mt


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
AndAway
PostWysłany: Wto 14:45, 31 Mar 2009 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2009

Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Odbiornik=zwykły TSOP, tylko bez żadnej obudowy (widać zagięte nóżki).

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
cupal
PostWysłany: Śro 17:07, 01 Kwi 2009 Powrót do góry


Dołączył: 11 Lut 2009

Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

British napisał:
Cytat:
Skoro już tu się kontaktujemy, pytanie do Kuby z PF: [link widoczny dla zalogowanych] czy mógłbyś określić wstępnie , czy w przyszłości dałoby radę zamontować moduł LT w tym(razem z tłumikiem)?


A ta replika ma cokolwiek ruchomego, czy tylko spust na sprężynce? Bo, o ile zrozumiałem opis, to replika UZI tam opisana jest po prostu kawałkiem żelaza z oryginalnymi łuskami od naboi, bez walorów istotnych dla gier?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cupal dnia Śro 17:08, 01 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
British
PostWysłany: Pon 10:31, 13 Kwi 2009 Powrót do góry


Dołączył: 31 Gru 2008

Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

Kolejna sugestia- dobrze byłoby, gdyby system trafień miał opcję "resetu" w polu. Co prawda stwarza to pole do nadużyć dla oszustów, ale wtedy można ustalać rodzaj postrzału wg. zasad CCS i opatrywać rannych, po czym mogą oni wrócić do "walki" (bez apteczek przywracających "punkty życia" czy innych Quake'owych wynalazków). Oszustów można wyeliminować choćby w taki sposób, że system zapamiętałby ilość resetów, potem zaś można porównać ilość resetów z ilością opatrywań na karcie postrzałów.
Aha- poza tym dobrze byłoby; aby ilość czujników na człowieku była dowolna- kto chce zakłada na samą głowę, a kto chce, zakłada na całe ciało.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
entropus
Administrator
PostWysłany: Pon 10:58, 13 Kwi 2009 Powrót do góry


Dołączył: 02 Gru 2008

Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Chciałbym tylko jedną rzecz podkreślić, ludzie z PF nie są ze środowiska ASGejowego [ btw->temat o LT na wmasg, i ostatni post lup'a (http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=56979&st=200#) ].

Jeśli mówimy o zasadach milsimów, to proszę wklejać linka i krótko wytłumaczyć co i jak Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
British
PostWysłany: Pon 11:08, 13 Kwi 2009 Powrót do góry


Dołączył: 31 Gru 2008

Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

True, true, już poprawiam:
Linki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lup
PostWysłany: Pon 17:31, 13 Kwi 2009 Powrót do góry


Dołączył: 04 Gru 2008

Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3miasto

Ale CCS (jak wiele innych, a jest ich trochę) był pisany przy braku LT i dla airsoftu. Czy nie lepiej będzie mając LT napisac coś nowego?
Reset może być ciekawą opcją, ale ilość HP, tracenie ich, krwawienie itd. też jest ciekawe. W airsofcie np. nie mozesz rozróżnić co cię trafiło, a w LT mozna nawet wypracować stosowane kalibry i ich przebijalność osłon balistycznych.


BTW. Lup to taki dziwak, który odpowiada na wymazgu na 3 strony OT walone przez moda szyderą, ale chyba zadziałało Smile Przynajmniej na razie Very Happy
Inna spraw, że znamy się z Thorem osobiście, więc mogłem sobie pozwolić na żart.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lup dnia Pon 17:34, 13 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
British
PostWysłany: Pon 17:53, 13 Kwi 2009 Powrót do góry


Dołączył: 31 Gru 2008

Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

Haha- tych dyskusji o radarach na wmasgu nie dało się już czytać Wink

Fakt- rozróżnienie trafienia byłoby ciekawą opcją ale raczej tu trzebaby iść w stronę rozróżnienia trafień na strefy- głowa- KIA (lub, jeśli ktoś sobie życzy WZW lub KIA), reszta ciała- to już w zależności od umówionych zasad. Wykrwawienie się- niezłe (odliczanie trwa dokładnie od momentu trafienia- odpada patrzenie na zegarek), ale trzeba wymyślić sensowny sposób , w jaki system informowałby graczy o trafieniu, a następnie śmierci (pipczenie głośniczka byłoby trochę śmieszne, możnaby prądem Twisted Evil). Co do uwzględnienia osłon balistycznych- hełm i tak nie chroni przed trafieniami z karabinków, co do kamizelek kuloodp., to kwestia opracowania i przetestowania zasad. Grunt, żeby wiedzieć, w co się dostało, reszta wyjdzie w praniu.
Oczywiście aby takie dywagacje miały przełożenie na rzeczywistość konieczny jest programowany z komputera system, który dowolnie da się zmienić (od trybu jedno trafienie=jeden trup, poprzez programowanie stref trafień, aż po tryb gry komputerowej z punktami życia i bez koniecznoci wymiany magazynków). Pod tym względem elektronika mą tą przewagę, że jest bardzo elastyczna.

I pytanie do Kuby- planujecie strefy trafień i obrażenia programowalne dla każdej strefy osobno? Co z podłączeniem do komputera, i wreszcie- czy użytkownicy dostaną zestaw narzędzi do zmiany parametrów urządzeń? Dodatkowo- czy można się obwiesić dowolną ilością czujników, czy chcecie tą ilość narzucić?Oby była dowolna- stwarza to dodatkowe możliwości.


EDIT: nie bez znaczenia jest też możliwość naliczania trafień- w airsofcie traktuje się serię jako pojedyńcze trafienie, bo nie da się ustalić, iloma kulkami się dostało. W Lasertagu nie musimy się ograniczać- od razu wiadomo, ile trafień się otrzymało (co wymaga dostosowani9a zasad, i jednocześnie zwiększa realizm)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez British dnia Pon 17:56, 13 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kuba PF
PostWysłany: Śro 10:43, 08 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 10 Lut 2009

Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

no i po pierwszych bardzo poważnych testach. Grupa około 1500 osób, teren zamknięty o powierzchni około 300m2 w formie labiryntu paintballowego (przeszkody wolno stojące). Miejsce Poznań - 10 urodziny Allegro. Sprawdzono niezawodność systemu, żywotność w stosunku do przeprowadzonych gier (grały 2 drużyny 2 lub 3 osobowe, czyli ponad 700 gier na jednym zestawie), przetestowano różne możliwości konfiguracyjne. TEST wypadł bardzo pomyślnie ;o)

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kuba PF
PostWysłany: Śro 10:46, 08 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 10 Lut 2009

Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

Nasza atrakcja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Jako jedyne stanowisko mieliśmy przez cały czas kolejkę chętnych do przetestowania i zabawy systemem OTS.
W obecnej chwili kończymy testy outdoor i szykujemy się do prezentacji ostatecznej - myślę, że będzie to koniec lipca ;o)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lup
PostWysłany: Śro 20:19, 08 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 04 Gru 2008

Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3miasto

A można by poprosić o skrócony opis jak aktualnie wygląda zestaw i jakie ma możliwości, bo rozumiem, ze cały czas się rozwija?

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
entropus
Administrator
PostWysłany: Śro 23:35, 08 Lip 2009 Powrót do góry


Dołączył: 02 Gru 2008

Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Popieram kolegę Lupa. Czekam z niecierpliwością na szczegóły.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez entropus dnia Czw 8:18, 09 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lasertag.fora.pl Strona Główna -> Paint Force Olsztyn Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare